Thursday, October 23, 2008

i got a card from macao

jus a small post to thanks my teacher for sending the lovely postcard to me. She's Jojo and she's currently at macao doing her dancing business. maybe you all can recognize her as the top 6 at SYTYCD season 6. She is really someone i respect and admire at the same time. well, here's my reply for ya.

我这边的情况也不错啊,这里我相信studio的人都一定很想念你的。我自己本身就有点忙了,都是忙些学校的事情,不过同时也是很开心啦。那么,你就趁机会好好休息吧。还有啊,跟我同校的CC也是叫我问候你啊,她有在报纸上提到你呢,其他人也是很想念你咧。

那么,

生活愉快,青春美丽  XD

几粒米

No comments: